Priser på MinRefusion
Få den perfekte løsning til din virksomhed
Gør som 8000+ andre virksomheder og sæt refusioner på autopilot 🚀
4.8 ud af 5 baseret på 85+ anmeldelser
- Automatisk refusion
- Effektiv support
- Hurtig oprettelse
- Fleksibel pris
Slip mere og vækst mere
Lad MinRefusion klare alt det besværlige, så din virksomhed bliver mere effektiv
- Enkeltmandsvirksomheder
- Selvstændige
- SMV'er
- Større virksomheder
4.8 ud af 5 baseret på 85+ anmeldelser
FAQ
Sådan fungerer en MinRefusion-løsning
Hvordan fungerer automatisk refusion ?
Vores softwareløsning er altid opdateret med den gældende sygedagpengelov fra beskæftigelsesministeriet. Samtidig er vi godkendt dataleverandør til det offentliges NemRefusion.
På baggrund af dette kan vores software afgøre, hvornår et fravær er berettiget til refusion og automatisk indberette fraværet til det offentlige og sikre virksomheder refusion for lønudgiften under orlov.
Den fuldautomatiske løsning kan opnås, hvis virksomheden leverer fraværsdata til MinRefusion ved at integrere et kompatibelt løn- eller tidsregistreringssystem eller sende data til vores API. På den måde overføres fravær helt automatisk, når fraværet oprettes af medarbejdere og ledere i de systemer, virksomheden plejer at bruge.
Er det ikke muligt at stille data til rådighed, kan virksomheden bruge den semiautomatiske løsning: Opret medarbejderen på vores platform, app.MinRefusion.dk, og opret et fravær på vedkommende. Derefter slipper virksomheden arbejdsprocessen, mens MinRefusion indberetter fraværet og sikrer refusionen.
Ingen MitID, lange formularer eller dobbeltarbejde.
Hvordan får jeg normalt refusion - uden MinRefusion?
Normalt skal du ind på Virk.dk og finde NemRefusion og logge ind med MitID. Før du kommer i mål, skal du udfylde CPR-nummer, angive hvad indberetningen omhandler, udfylde ansættelsesforhold, igennem et adressetjek, forklare årsagen til fraværet, medarbejderens stilling og ansættelsesdato, angive den første og evt. sidste fraværsdag, om medarbejderen får fuld løn under fraværet, om arbejdet er delvist genoptaget, hvordan du vil modtage refusionen og meget mere endnu.
Når du er færdig, skal du signere med MitID og håbe, at du har svaret korrekt undervejs. Bliver indberetningen afvist, kan du starte helt forfra.
Her kan du læse andre oplevelser om, hvordan det er at få udbetalt refusion fra det offentlige – uden MinRefusion.
Hvordan overtager MinRefusion åbne fraværssager?
Hvis virksomheden har indberettet til NemRefusion og allerede er i proces med sygefravær eller barsler, kan MinRefusion-teamet overtage behandlingen af de åbne sager.
Vi opretter en såkaldt basispakke fuldmagt på Virk.dk, der giver MinRefusion-teamet hjemmel til at kontakte Udbetaling Danmark og kommunerne, og gør MinRefusion i stand til at agere på virksomhedens vegne.
Hvor hurtigt kan jeg komme i gang med MinRefusion?
Dette afhænger af dig og din virksomhed.
Er du selvstændig eller driver en enkeltmandsvirksomhed, kan du typisk komme i gang samme dag, som du kontakter os.
Større virksomheder med komplekse setups tilbydes skræddersyet opsætning og implementering i løsningen:
- Vi opsætter jeres organisation i MinRefusion og spejler billedet af jeres virksomhed, som I ønsker det skal se ud.
- Vi integrerer jeres datakilder og indlæser stamdata og fraværstyper.
- Vi mapper jeres data og ansættelsesforhold og sørger for, at data modtages korrekt.
- Vi introducerer jeres team funktionaliteten i MinRefusion.
- Vi opsætter workflows og gennemgår handleplaner for fremtidig support og feedback.
Vi oplever mange forskellige scenarier, når vi onboarder større virksomheder i MinRefusion. Afhængig af virksomhedens situation kan det tage alt mellem fem og 21 dage at komme i gang med løsningen.
Hvordan fungerer fakturering og betaling for MinRefusions tjenester?
Faktureringen for vores tjenester sker månedsvis, og fakturaen skal betales inden for 8 dage fra fakturadatoen.
Hvad sker der, hvis jeg har flere eller færre ansatte end tidligere oplyst?
Vi regulerer automatisk opkrævninger baseret på data fra Det Centrale Virksomhedsregister (CVR.dk). Det vil sige, at hvis antallet af medarbejdere i virksomheden stiger, vil abonnementsprisen stige tilsvarende. Det samme gælder, hvis virksomheden afskediger medarbejdere, hvorfor abonnementsprisen vil falde.
Der kan gå et par måneder, før CVR har opdateret data om ansatte i virksomheden.
Gå til CVR.dk og indtast din virksomheds CVR-nummer for at se øjebliksbilledet på, hvor mange ansatte der er i din virksomhed ifølge CVR.
Hvordan jeg opsiger mit MinRefusion abonnement?
Abonnementet kan opsiges efter en uopsigelige bindingsperiode på 12 måneder. Opsigelsesvarsel er løbende måned + 3 måneder. Derfor kan du senest 3 måneder før bindingsperiodens udløb varsle, at du ønsker abonnementet opsagt.
Du kan opsige dit abonnement ved at række ud til MinRefusion-teamet.
Dét siger kunderne om MinRefusion 💪
Vi får de penge vi skal have. Det foregår helt automatisk til vores absolutte tilfredshed. Absolut!
pr. ultimo 2024