Integrationer til MinRefusion
Slip for unødvendigt dobbeltarbejde
Når integrationen til MinRefusion er opsat, slipper virksomheden refusionsprocessen allerede ved tidsregistreringen, lønkørslen eller vagtplanlægningen. Fravær overføres automatisk og indberettes af MinRefusion.
- Integrér til WFM-, HR-, løn- eller tidsregistreringssystemer
- Opsætning af custom data endpoint
- Overfør fravær via API
- Integrér til WFM- eller HR-systemer
- Integrér til løn eller tidsregistreringer
- Opsætning af custom data endpoint
- Overfør fravær via API
Zenegy
Zenegy baner vejen for en helt ny generation af lønsystemer. Vi gør op med det klassiske løn-set up og tilbyder et digitalt, brugervenligt og fleksibelt lønsystem. Du har altid Zenegy lige ved hånden – uanset om det er på web eller mobil.
TimeMap
TimeMap er sat i verden for at gøre tidsregistrering nemt, overskueligt og effektivt gennem en digitalisering process, som fjerner det manuelle indtastningsarbejde.
Quinyx
Workforce management er en ressourcekrævende og central opgave i de fleste virksomheder. Men med Quinyx får du en cloud baseret all-in-one workforce management platform, som hjælper dig med at optimere din forretning, engagere dine medarbejdere og forenkle din planlægning.
Intect
Mere end 7.000 virksomheder bruger allerede Intect som deres lønsystem og lønfaglige kompetence til effektiv og korrekt lønhåndtering. Intect er en del af ECIT-koncernen, der med sine mere end 2.300 ansatte, hjælper virksomheder med at drive og optimere de mest essentielle dele af deres forretning.
TimePlan
TimePlan Software tilbyder førende løsninger inden for workforce management, der forenkler komplekse opgaver som vagtplanlægning, tidsregistrering og HR-administration. De er specialister i at håndtere udfordringer i forbindelse overenskomster og arbejdsregler, og tilbyder skræddersyede løsninger, der kombinerer compliance og effektivitet.
Planday
Planday er et online vagtplansystem, der hjælper dig med at lægge vagtplan hurtigere end nogensinde før ved at tage højde for ferie, løn, tilgængelighed og meget mere. Få alle de funktioner, du skal bruge til at oprette og dele vagtplanen og få overblik over din forretning.
Salary
Salary er lønsystemet, som alle kan forstå. Hvor de traditionelle lønsystemer er tunge og uoverskuelige, er Salary enkelt og intuitivt. Flere end 10.000 virksomheder har allerede truffet det enkle valg, og skiftet til Danmarks letteste lønsystem
Tamigo
Tamigo er en cloudbaseret løsning, som kombinerer planlægning, fraværshåndtering, performance, medarbejderkommunikation, HR, økonomi og forecasts – i én samlet løsning.
Ordrestyring
Med Ordrestyring kan du planlægge hverdagen, registrere timer og materialer og sende tilbud med få klik. Du får overblik over både opgaver og rapporter, og din dokumentation ligger trygt gemt i systemet.
E-regnskab
Digitalisering, effektivisering og visualisering af din økonomistyring med e-Regnskab giver indblik og overblik. Hold styr på dine udlæg, godkend bilag i din indbakke, registrer tid og vareforbrug, se finansielle informationer fra regnskabet og meget mere.
SameSystem
SameSystem er en workforce management løsning til retail og foodservice, der håndterer planlægning og administration. Løsningen fokuserer udelukkende på det, der betyder noget inden i butikker, caféer og restauranter: at booste vækst, reducere udgifter, spare tid og sikre motiverede medarbejdere.
LessorWorkforce
LessorWorkforce er en problemfri og effektiv vagtplanlægning, der overholder overenskomster og arbejdstidsregler, hvilket gør det til en pålidelig partner for lønbogholdere, vagtplanlæggere og medarbejdere.
Minuba
Med Minuba får håndværkeren adgang til over 80 grossister med adskillige millioner varenumre og et omfattende varekartotek. Det betyder, at man altid kan finde de materialer og informationer, som skal bruges på sagen. Mester får det fulde overblik, sparer tid og et bedre økonomisk overskud.
Intempus
Intempus’ mobile timeregistrerings-app er det ideelle værktøj til dine medarbejdere. Med appen kan de nemt indberette dagens arbejde, inklusiv timer, udgifter, overarbejde og afspadsering. Intempus er en uundværlig løsning til at administrere en stor mængde sager, timer og medarbejdere effektivt.
E-Komplet
E-Komplet er et specialudviklet IT-system designet specifikt til byggebranchen. Med dette skybaserede system får du alt, hvad du har brug for samlet ét sted, hvilket eliminerer behovet for at skifte mellem forskellige programmer.
e-conomic - under udvikling
Under udvikling
e-conomic er et fleksibelt, sikkert og brugervenligt regnskabsprogram til alle med behov for regnskabshåndtering.
Forventes Q3 2024.